Ben kullandım aylarca… çubuk vanilya alıyorsunuz, içindeki özü suda kaynatıyorsunuz. Aroma tamamen suya geçiyor. Artık mama suyunuz o vanilyalı su oluyor. Aylarca bu şekilde her sabah günlük mama suyunu kaynatarak devam ettim. Ancak bu şekilde içti kızım o alerji mamasını. Vanilya Şurubu bence çok sağlıklı olmayabilir.