Arkadaşlar bizimde hem gaz hemde kaka sorunumuz vardı, ıkına ıkına bi hal oluyordu yavrum. Mamasını değiştirdim similac aldım ve kendim de sabah akşam rezene kimyon içtim. Şükür bebeğimde ne gaz ne de kaka sorunu kaldı. Ayrıca sabah akşam nurse harvey veriyorum. Sap simplex kullanıyordum onu bıraktım. Bence bize mama ve içtiğim çayların çok etkisi oldu