Merhaba sevgili anneler,
Oğlum 10 günlük ve 4 günlükken sarılık olduğunu öğrendik, Fototerapiye alındı bir gün. Şimdi evimizdeyiz değeri bir tık yükselmiş internetten araştırdığımda normal olduğumu gördüm ama ben yine de sizlere danışmak istedim. Sütüm yeteri kadar yok, mama takviyesi veriyorum. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi? Teşekkür ederim..