Oğlum 25 aylık. Cümleye geçmedi. Az kelimesi var. Söyleyebildiği kelimeler şunlar. Baba dede mama, bitti, polis, çiş, iş, ablaya aba, dayıya diya, aydede, of, abi, anneyi diyebiliyor ama demiyor birkaç sefer söyledi, aklıma gelen kelimeleri bunlar. Yani ne yapsam da artar kelimeleri her yolu denedim ama olmuyor sadece bez değiştirirken ekran açıyorum o kdr. Kalabalığa da sokuyorum. Her şeyi anlıyor komutları yapıyor göz teması her şeyi çok iyi ama konuşmuyor… bugün iş arkadaşımın oğlu aynı ayda doğmuş annesiyle telefonda konuştu bıcır bıcır o kdr hoşuma gitti ki bi yandan da üzüldüm… sizce açılır mı konuşur mu ?