Bebeğim 20 günlük bugüne kadar 2-3 saatte bir uyandırıp besledim, bazı uykularında özellikle gece zor uyandırıyorum emzirmek için sarılık riski azaldı gibi uyandırınca acaba uykusundan gelişiminden ediyormuyum uyanınca mı emzirsem sizler nasıl yapıyorsunuz bıraksam saatlerce uyuyacak