Simaykck emation55 El ayak hastalığı,alerji olabilir veya benim 1 aydır çektiğim illet bir hastalık uyuz olabilir en büyük belirtisi zaten kaşıntı bir cildiyeye gösterin derim salgın var bu ara zaten yaygınlaştığını söylüyorlar
-Kuzika- Sivilce veya kasidikca ucu kizaran biseyde uyuz olabilir. Cocuklarda el ve ayak altinda tutunuyor. El ayak hastaligida olabilir. Fena bir uyuz salgini var cildiyeye gorunsun bence bi