SefaNurUmay0508 Eşi ve kendi talesemi taşıyıcısı olan varmı acaba ? Varsa çocuklarınız sağlıklımı bnm kızım 1 yaşında bugün test verdik büyük ihtimalle o da taşıyıcı ama doktor birdahaki bebeğiniz tüp bebek olmalı dedi 😩
biryavuzkusu SefaNurUmay0508 eşiniz ve siz taşıyıcı iseniz bebeğiniz talesemi hastası oluyır bildiğim kadarıyla. İnşallah öyle değildir. Çünkü bende taşıyıcıyım allahtan eşimde yok. Doktor bize öyle demişti. İkinizde taşıyıcı olursanız çocuk hasta oluyor dedi. Benimde ilk oğlan taşıcıyıcı şuan.
NidaLina131020 SefaNurUmay0508 Ben taşıyıcıyım kızımda taşıyıcı eşim değil anne baba tasiyici olursa cocuklarda hasta olma oranı oluyor tek kisi tasiyiciysa bisey olmaz. Benim babam ve kizkardesimde tasiyici benim cocuklugumdam beri biliyorduk acaba aileden kimden geldi diyorduk meger babamda varmis daha gecen sene ogrendi babam ve kizkardesim
SefaNurUmay0508 biryavuzkusu peki belirtiler nedir bizim demir imizvitaminlerimiz çok gzl çıktı kan değerlerimiz de gzl mch mvch değerleri yüksek sdce
biryavuzkusu SefaNurUmay0508 bizimde demir depolarımız güzel ama kansızlık çıkıyor hep yani vücut demiri kana çeviremiyor. Ne kadar ilaç kullanırsam kullanalım hep düşüktür. Tesadüf eseri öğrendik biz. Bende vardı doktora söyleyince onada test yaptık. Başka fiziksel bi belirtisi yok.
SefaNurUmay0508 Arasebebek baktırdık ben taşıyıcıyım baba değil kızım da da çıkmadı 2. Bebeğimiz de normal yollarla oldu