Ktiryaki AngelMotherr yani normalde olmaması gerekiyor ama çok aktif bir bebekse ondan kaynaklı kayma falan olur külot bez deneyi
Sinem61 AngelMotherr geçen gün arkadaşimdan goon premium soft denedim çok beğendim . Aylardır molfix pure soft kullanıyorum çok memnunum memnun olmasam mutlaka goona geçerdim
Papatyaa21 Aatamom deneyeceğim teşekkürler şu an 2aylık cildi çok hassas biraz büyüynce mavi pakete döneyim bnde
Ktiryaki AngelMotherr bir de şu mavi ve sarı paketin kalitesiz olanını çıkarttılar eğer ondan ise bizde sızdırma yaşadık kağıt gibi aynı
Hils Kızlar ben doğduğundan beri pure soft kullanıyorum 2 ayi tamamladık ama sızdırma sıkıntısı yaşamaya başladık. Ben mi yapamaz oldum anlamadım
AngelMotherr Ktiryaki sarı paketin yenisi de çıkmış Ay resmini atarmisin ama eşime dedim bez al molfix mavi paket dedi bana yeni nesil yazıyor asla alma dedim ama sarının üstünde yeni nesil yazmıyor
Ktiryaki AngelMotherr yok yeni nesil yazmıyor sarı pakette ha mavi paket ha sarı paket değişen hiçbir şey yok kalite aynı berbat ikisi de öyle diyim
AngelMotherr Ktiryaki mavi pakette yeni nesil yazıyor da sarı da yazmıyor yazık olmuş verdiğim parayaaaaaaaaaaa
Kirazylmz Ktiryaki bizde pure soft sarı paket yani bunun aynısı 5 numara var ama o sızdırma çizgisi yok neden acaba 🧐
Ktiryaki AngelMotherr bizde bez arayışına girdik civilde önlem marka var onu deneyin dilerseniz bir de ya da migrosun bezini minies var ya onu deneybilirsiniz baby turco bebem natürel sleppy önermiyorum ben tercih sizin
Ktiryaki Kirazylmz attığım fotoğrafı gördünüz mü ? Eski olanın içi daha yumuşak ve tırtıklı gibi iç kısmı ve sarı gösterge cizgisi var yeni olanda ne tritikli pamuklu yapısı ne de sarı çizgisi var