Naznaz00 Bebeğimi 8 haziranda doğurdum bu atak nasıl hesaplanıyor 8 Haziran diye bakınca 19. Hafta atağı diyor 3 gün önce menenjit ve rota aynı anda oldu uykuya dehşet direniyor sürekli ağlıyor psikolojik olarak çökmüş bir durumdayım ne yapmam lazım
Hiilyuss Naznaz00 biz de 8 haziranda doğduk🫶🤣🤣 uykuya direniyor sonra uyku basına vurunca ne emmek istiyor, ne uyumak, ne oynamak çığlık cıglık ağlıyor yorgunluktan uyuya kalıyor😂😂 atak mıdır bilmem
Sibtug Naznaz00 canım bu haftalar her bebeğe göre değişiyor malesef yani şöyle söyliyim doğduğu günğ hesap edin diyen var geç döllenme ise ona göre hesap yapın diyen var zamanla zaten anlarsın bebeğinin atak haftasını mesela benimki önceden giriyo atağa uygulamadan bakıyorum daha var mesela ama biz çoktan girmişiz bile