Merhaba ben 1 senedir 2. Çocuğumu istiyorum ama olmuyor :/ Bu ayın 2.de ortalık hastalığına yakalandım ve ayın 3de adet oldum ama tam da olamadım 5 gün sürdü ama sadece peçeteye geliyordu hamile degildim bugün de ayın 21 sabah çok az bi kan geldi başta heralde olamadığım adetimi oluyorum sandim ama bir daha kan gelmedi şuan da beyaz şeffaf akinti var ara ara kasık ağrısı ve alt karın ağrım var ama kendimi de ümitlendirmek istemiyorum. Sizce nedir gebelik var midir ?