Minikanne29 lazimlik olarak ikea lazimlik kullanıyorum ben.sade ,amacına uygun, temizlemesi kolay,gereksiz detayları yok.yorumlarina da bakarsınız çoğu kullanıcı memnun.
Sizin uyguladığınız eğitimden ziyade tuvalet iletisimi oluyor. Kaslar 18 aydan önce tam olarak gelişmiş olmuyorlar çünkü.doktorumuza tuvalet egitimi konusunu sormuştum.tam 24.ayda.ben 2 bucuk yaş öneriyorum dedi ama ben 10 gün kadar önce başladım şu an 27 aylik benimki. Eskiden bez yıkama ve bir sürü külfet iş olunca annelerimiz erkenden alıştırmak için ugrasiyorlarmis hatta eski tip tahta besiklerin altında bile delik bir kısım var bebeğin tuvaletini yapması için bilmem hiç denk gelip gördünüz mü? Uygulanabilen uygulasin denesin…bana gereksiz gelmişti o zamanlar şu an hazır hissettim uygulayana da saygı duyuyorum sabır işi 😊🌺