Rumeysa_18 4 ay 3 günlük bebegim 3 gündür aşırı gaz sancısı oluyior normalde olmaZdi 3 gündür geceleri sürekli uyanıyor çok sık kalkıyor gaz sancısından ağlıyor sürekli emmek istiyor neden ??
Kelebek02 Rumeysa_18 4,5 aylık ben de smdı post actm bzmde 3 4 gecedr aşırı gaxı var çok aglıyo gecelerı neden boyle anlamadm mama kullanıyorum ben
tcmedine [bilinmeyen] karnına ayaklarına masaj yapın sıcak tutun birde siz rezene çayı filan için milupanın var bende kullandım iyi geliyor birde gazlı şeylerden uzak durun ayrıca sizde ayaklarınızı sıcak tutun.