GunesSila Ay ben ilk 4 ay zaten çok çektim ya gece asla uyumuyordu 4 ay hep sabahladık bazen 24 saati buluyordu uyumadığı doktor yaramazlıktan yapıyor diyordu hep. 4. Aydan sonra bir düzene girdi tam girdi allahıma şükürler olsun 12 saate yakın uyuyor bir tek sabah 7-8 gibi ağlıyor mamaa diye sonra devam ediyor uyumaya 😀