Kızlar eşimle uzun zamandır bu düşüncedeydik zaten son bir kaç sene de zor dönemler yaşadık ve bardak taştı iyice eşim işletme mezunu bende şuna 2. Üniyi okuyorum nasıl gidebiliriz ne yapabiliriz hiç bilmiyoruz tabi araştırdım ama bi şekilde burdan giden birisi anlatırsa yardımcı olursa daha faydalı olacak bizim için şuna eşimde babasının yanında çalışıyor gideceğimiz ülkede de şube gibi biyer açmayı düşünüyoruz gene aynı iş üstüne ama işte yol gösteren biri lazım var mı aranızda giden yerleşen