Oğlum Mart’ta 4 yaşına girecek kardeşi doğduğunda kendi kendine bezi bıraktı 10 ay önce ilk zaman çok zorluk cekmedik kaka dışında bı kaç gün sonra onada alıştı ama bı kaç aydır daha kotu olmaya başladı küçük tuvaletini biraz iç çamaşırına yapiyo sonradan soyluyo çişim geldi diye günde 10 kez tuvalete gidiyosan 8 tanesinde kesin biraz yapmış oluyo ve iç çamaşır hep kirli geceleri hala altina yapiyo buda sonradan oldu ilk zaman çok iyiydi ve büyük tuvaletini ilk günden beri alaturka tuvalette ayakta yapiyo ona bı turlu alışamadı bezliykende öyle yapardı ayakta onu duzeltemedik ona razı geldim artık ama onuda son dakkaya kadar bekletiyo bı yere saklaniyo hala orda biraz ikiniyo son dakka söylüyor bazen ishal oluyo onuda ister istemez yapiyo artık çok yoruldum napacam bilemiyorum kardeş kıskançlığı mi bı sıkıntı mı var anlayamadım