Ayseee60 kabızlık, diş çürümesi, kansızlık gibi sorunlar oluşturabileceği için doktorlar iki yaşına kadar önermiyorlar aslında. Hani günde bir filan belki olur ama formül mama veya meme yerine verilirse sürekli zararlı olabilir. Ben kızıma iki yaşından sonra vermeye başladım günde bir veya iki günde bir kendisi istediğinde veriyorum.