gencmom_ Antibiyotik kullanman gerekiyor biz o şekilde atlatmıştık ateşi olduğu zaman sadece zıbınla yatırırdım onu ateş düşürücü o an düşürürdü tekrar yükselirdi tam tedavisi malesef antibiyotik bir tane limonu sık hafif sulandır çoraplarını ona batırıp ayağına giydir oda etkili oluyor ateş düşürmede