Kızlar selam bebeğim 26 günlük.. doktorumuz biogaia damla verdi bide bi gaz damlası daha. Bir de ben milktea iciyorum gaz icin fena değildik ama 1 haftadir falan gündüzleri uyumayı inanılmaz şekilde reddediyor ağlıyo kendine cekiyo bacakları vs emince kustu bugünde baya sonra omzuma koydum bebişi kuş gibi😂 orda resmen bayıldı uyudu yatağına aldım. Geceleri de fena değil 2-3 saatte bi kalkıyo uyuyo ama sabah 7’ de bi uyanıyo aman allahımmm 11-12 ye kadar hic uyku yok hep ağlıyo. Allah aşkkna nasıl düzene sokabilirim ya da işte uyumadığı zamanlarda nasıl oyalayabilirim. Çocuk uyumadığı her an ağladığı icin bahçeye de cıkamıyorum bebek arabasıyla ya susmazsa vs diye ilk anneliğim cidden bazı fikirlere ihtiyacım var