Kızlar herkese merhaba oturduğumuz eve yeni taşındık mahalleden biz geldiğimizde mahalleden çocuklar bitlenmiş ve aileleri saç kesimi yapmıştı. Her neyse alt komşumda fazla yaklaştırma bebeği bunlara çook çabuk bitleniyorlar seninkine sıçrar demişti ama ne mümkün bir tane yapışık bir kız var mahallede küçük 5-6 yaşlarında biz aşağı indiğimizde hemen sevmeye geliyordu bir kaç kere yaşandı bu olay ve en sonunda çoook kızıp yaklaşmamasını söyledim bebeğe derken bugün kızımı uyuturken saçında kepek gibi şeyler gördüm ama daha önce hiç görmemiştim biraz karıştırayım dedim ve saçının içindeki yürüyen küçük böcekleri farkettim. Şimdi size sorun kızım neredeyse 8 aylık bit ilacı kullanabilir miyim ya da nasıl temizlemem gerekiyor bunları? Başına böyle bir şey gelen var mı?