MutluY_E Oyuncakları tek tek mi veriyorsunuz yoksa hepsi aynı yerde duruyor çocuğunuz ondan alıp mı oynuyor? Hepsi dağınık olunca Dikkat eksikliği oluyormuş odaklanamıyorlarmış kızlar ?
beybiliko MutluY_E 5 6 aylıkken birkaç tane veriyordum onlarla günü geçiyordu, en çok da piyanolu oyun halısını seviyordu, şu an 11 aylık ve evin her yeri oyuncakla kaplı, emeklediği için kendi alıp bir yerlere götürebiliyor
120720 MutluY_E Ben hepsini veriyorum valla zaten içinden 1 tane alıyor sıkılınca bırakıp başka seçiyor. Tek bir tane verince 2 döndürüyor sıkılıp atıyor çünkü
-Beliss MutluY_E 😄 bi dunya oyuncagi var ve kizim 1buck yasina giricek en sevdigi oyuncaklar mutfaktaki benim kap kacaklarim cekmeceleri acip ordan alip kaçiyor 😃🤣 gozumun icine baka baka ben yemek yaparken