cherry_baby kesin regl kanaması diyemeyiz ama olabilir tabii ki. 40’ı çıkar çıkmaz regl olan da var ben tam bebeğim 2 aylıkken oldum ve emziriyordum ben de sizin gibi emzirdiğim için telaşla doktora gittim ama reglmiş, olabiliyormuş yani emzirdiğin için geç veya düzensiz regl olacaksın diye bir kural yok.
Ayrıca benim de sütün ilk 2-3 regl dönemimde azalır gibi oldu sonradan herhangi bir şekilde etkilenmedi.