mrymc merhaba anneler bebegim nerdeyse 3 .ayina gircek 4 gunde 5 gunde bir kaka yapiyordu anne sutu aliyor sadece ilk defa 7 gun oldu artik bu kaka sorunundan biktim kurtulmak istiyorum ne yapabilirim duzene girmesi icin sabahlari zeytinyag veriyorum
Deniz09 mrymc sadece anne sütü alıyorsa normal ama siz zeytin yağı vermeye devam edin bi skıntı olmaz 6. Ayından sonra normale dönüyorlar artık
Annee mrymc bizde yapamıyoduk lavman verdler iki ginde bi evde yaptm yaptıgında kendi yapmıyordum 7 aylık olduk bi aydr kendi yapmaya başladı hemen hemen hergün büyüyünce düzelyor hareketlendkçe
Pinkbery mrymc az bi zaman kalmış düzelmesine 🙂 benim kızımda oyleydi 4-5 günde bir yapardı. 3bucuk 4. Aya dogru kendiliğinden düzene girdi.
nurannuran anne sütü alan bebeğinde kakasında sorun olabilir zeytinyağı verirsen birde kanına masaj yaparsan rahatlar doktorum 10 güne kadar bekleyebilirsin dedi bana
Merveyavuzktm Benim bildiğim sürekli zeytinyağı vermek iyi değil, bağırsaklarını kullanmayı bilmeyen bebeğin bağırsakları iyice tembelleşirmiş.
Merveyavuzktm Benim bildiğim sürekli zeytinyağı vermek iyi değil, bağırsaklarını kullanmayı bilmeyen bebeğin bağırsakları iyice tembelleşirmiş.