4 buçuk aylık kızım genel de gece 3 de 5 de kalkıp emerdi bir önceki gece 5 de kalkmadı bende uyandırmadım. Bu gece de yine her zamanki gibi kalktı emzirdim bende. Sabah uyanınca hepsini olduğu gibi çıkardı. Yani demek istediğim artık geceleri emzirmeyi azaltmam mı lazım