Günaydın kızlar salı günü uzun bir yolculuk yaptım. Bebeğim 2ay 19 günlük. Normalde fışkırarak gelen süt şimdi damla damla geliyor sanki. Hatta fazlalığı dan tıkanırdı sürekli. Şimdi neden böyle oluyor yorgunluk mu yoksa hava değişimi ya da bir düzeni bırakıp başka bir düzene geçmemdenmi. Kızımın çişli bez sayısı da azalmış gibi hissediyorum. Olumsuz düşünmekte istemiyorum birkaçgüne düzelir mi dersiniz😏