ilaydaerdo Merhaba anneler Kolikbiberon öneriniz nedir. Çok gazı var avent kullanıyorum ama kolik biberona geçmem lazım hangisinden memnun kaldınız.
Binnur_cam ilaydaerdo ben dr browns kullanıyorum kızım 5 aylık 20 günlük olduğundan beri kullanıyorum memnunum tomme tıpe denedim herkes memnun ama ben beğenmedim yavaş akış değil…
durukusunannesi_ ilaydaerdo aventin antikolik için olanı var çok iyiydi biz 6 aya kadar kullandık hiç sorun yaşamadık
Leylamoznur ilaydaerdo canım biz dr brows kullanıyoduk hani cook cok etkili olmadı onun için probiyotik kullandık ve gaz damlası cok ağlak olucağını anladığımızda duş ve masaj arkasına hemen gaz ilacı cok cok rahat ettik
Esmasglmbkr ilaydaerdo philips avent antikolik biberon kullanıyoruz, gaz ve kusma sorunumuzu bu biberon sayesinde çözdük tavsiye ederim ☺️