QueenMommm Banyoda kullandığım çöp kovam çok kötü kokuyor yıkıyorum çamaşır suyuyla yumuşatıcıyla gene aynı ne yapayım gitsin kötü kokusu miladı mı doldu acaba 3,5 sene oldu kullanıyorum 😂
-_-hUysUzvetatlikadin QueenMommm domestoslu su yap bi gece beklesin sabaha çiğle yıka çıkar o koku plastik mi ? Plastikse eğer kırılana kadar kullan süresi yok 😅
QueenMommm -_-hUysUzvetatlikadin evet plastik şu an zaten domestosslu su yaptım bir de yumuşatıcı koydum bekliyor
-_-hUysUzvetatlikadin QueenMommm yumuşatıcı koymasaydın yumuşatı dışarda durdukça daha kötü kokuyor leş gibi
-_-hUysUzvetatlikadin QueenMommm dök dök bende keşfetti gördüm hatta bi seferde oda kokusu yapayım dedim leş gibi oldu sonradan öğrendim meğer yumuşatıcı açık durmaması havayla temas etmemesi lazımmış