Cok kötü oldugu zaman yazın o sıcaklarda azdı mesela
Hipokort kullanıyoruz 3 veya 5 gğn o hafifletiyo sampuanıda degistirdik bizim suan bisey yok cok sükğr
Ama sürekli menlendirin
Benim kızım kasıyıp yara yapıyodu üzülğyodum 4 aylık bebek kasımayı mı bilir diye yatmıyodu kasıntısından hipokortu sürüyodum 3-4 saat eahat ediyordu sonra yine aynı doktor sampuanıda degistir dedi suan iyiyiz hatta ben kovaya ½ pompa sıkıyorum suyu dokduruyorum oyle yıkıyorum suyu yumusatma özleligi var kesinlikle mustela alın