hsrttsc Merhabalar montessori yatak odası takımı almak istiyorum bebeğim için ama kullanışlı olmaz uzun süre kullanamaz bir de dayanıksız hemen kırılır diyorlar. Kullanan ve memnun olan var mı acaba? Kaç yaşına kadar kullanabilir?
Aybkemm hsrttsc bende düşünüyorum çilek markasına baktık hatta ama çok pahalı geldi uyguna alan ya da yaptıran varsa bilgi verirse çok iyi olur ☺️
senas93 hsrttsc satıcı bize 15 yaşına kadar kullanır dedi valla 😂 yaptıracağınız yatağın boyutuyla alakalı bence kaç yaşına kadar kullanacağı
Hypatiaaa hsrttsc ben hamile iken almıştım satıcı resmen kırılmaz diye yatağın üstünde tepinmişti 😂 bebeğim daha küçük olduğu için kullanmadık . Ama kesinlikle aldığınız ürünün kalitesi ile ilgili biz araştırırken daha uyguna vardı ama o kadar ince ve kalitesizdi ki
iremdonmezz hsrttsc biz 1 yıl önce vivenseden 3 kapı dolay şifonyer ve montessori yatak toplam 10 bine almıştık çok çok memnunum hiç bir sorun yaşamadık şimdiye dek kızımla hep yatağında yatıyoruz ikimiz bir kalitesizlik yok tek sorun ben 90*190 almıştım biraz daha geniş tercih edebilirmişim daha rahat olurdu
senas93 Aybkemm baya artmış biz 3 kapılı dolap ve 4lü şifonyerde almıştık gerçi bu ekonomide hiçbir şeye şaşırmamak lazım
senas93 Aybkemm bebeğim 3 aylık hamileyken almıştık henüz yatağı kullanmadık dolap ve şifonyeri kullanıyoruz memnunuz