Merhaba sezeryan doğum yapan anneler . 7 gün oldu sezeryan doğum yapalı. Sırt üstü yatamıyorum zorlanıyorum. Sizler ne zaman kaçıncı gün sağ sol yatmaya başladınız. Ha bu arada içten dikiş termin 7. Günde sızlaması normal mi. İkiz doğum yaptığım için benim kesi biraz büyük sanırım. Bilgilerinize tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻