Herkese merhaba, 3,5 aylık oğlum var 1630 gram doğdu anne karnında gelişim geriliği sebebiyle 36+3 de doğdu, oğlum kendisine dokununca eğer hoşlanmıyor ise bazen kendini kasıyor ve elini fotoğraftaki gibi yapıyor( fotoğraftada ayaklarına masaj yapıyordum rahatsız olup kastı kendini ) normalde eli hiç böyle değil. Dün doktor kontrolünde doktor muayene ederken rahatsız oldu kendini kastı ve elini yine böyle yaptı doktor da şüphelendi nörolojiye bir görünün eli tuhaf duruyor bir hastalık olabilir dedi. Ama hastalık olsa sürekli eli böyle olması gerekmez mi?Bebeğinde böyle bir şeye denk geleniniz var mı ?
[https://mutluresim.com/images/2023/09/21/nY0L9x.jpg](https://)