Bebeğim 11 aylık olacak doğduğundan beri o kadar tedirginim ki seyahat ederken evde yolda her an aklımda sürekli kötü şeyler oluyor bebeklerle alakalı kötü olaylar sanki sürekli gözümün önünde deprem Libya’daki sel buna benzer şeyleri görmeye tahammül edemiyorum bizim başımıza gelecekmiş gibi korkuyorum. Bende mi sadece böyle yoksa tüm annelerde mi merak ediyorum