BuzluKahve Bir önlük neredeyse kullanılmadı, bir tanesinin arkası yırtık ekledim. Dikilebiliyormuş ben uğraşmayıp yenisini almıştım. https://imgyukle.com/i/rw2yfP https://imgyukle.com/i/rw2QYe https://imgyukle.com/i/rw2SSq https://imgyukle.com/i/rw2uBY https://imgyukle.com/i/rw2rzN