Merhabalar anneler, kızım 9 ay 18 günlük. Ek gıdaya geçtik geçeli tadımlar dahik hiç bir şekilde kaşıkla bir şey yemiyor. Eliyle yemek isterse yiyor. Örneğin pankek gibi. Ne çorba, ne püre yediremiyoruz. Yemekleri de yemiyor. Arada meyve, pankek ve çok nadir köfte yiyor. Anne sütü alıyor. Gelişimi kilosu boyu her şeyi önde, tahili sonuçlarında problem yok. Nasıl olacak bu durum, yaşayan tecrübelerini aktarabilirse çok mutlu olurum 😊