Iscan Doğum yaptım gözüken kısımlarda et parçaları var rahatsız ediyor beni böyke olup aldıran var mı kolay mı ağrılı mı
-Kuzika- Benim ilk dogumumda sarkan parca vardi. 2. Dogumda doktor halletti orayı. Kendi istegimle aldirmaya kalktigimda estetige giriyordu devlet karsilamiyordu. Ama zor degildir ayni gün taburcu oluyorsun gunluk islerini yapiyorsun.