ozkn26 Kızlar 4 gündür bebeğim küvözde sezeryan oldum 2. Gün sütüm gelmeye başladı sağıp gönderiyorum göğüslerim taşş gibi oldu çok acıyo ne yapmalıyım
Gamzeparlak1 ozkn26 canım senden süt istiyorlardir herhalde. Sağ poşetlere.koy dolapta 3 gün kalabiliyor. İsteniyorlarsa buzluğa koy,3 ay içinde tuketirsin bebeginle. Allah kavuştursun.
endoplazmikretikulumiste ozkn26 sağım yapmana rağmen halen taş gibiyse mastit de olmuş olabilirsin saklayabileceğin süt kapları var daha sık sağım ve difrize atmanı öneririm , birde izin verirseler çevrende varsa bebek emzir
Ozra ozkn26 demekki yeterince sağamıyorsınuz. Hastanelerde elektrikli pompalar oluyor rica ederseniz yardımcı olurlar onlar çok güzel tüm sütü boşaltıyor rahatlarsınız
Esruli Işık duşta masaj yap yumuşatmaya çalış mastit olmuş olabilirsin üşüme titreme varsa doktora git mutlaka sıcak havlu koy sık sağım yap poşetle dolaba at