SevimliHayaletCasper Prensesannesi_24 23 aylık cümle kurmaya başladı. Kelimesi falan baya fazla. Derdini anlatıyor artık. Sizinki nasıl ?
Veragillerden 21 aylık, kelimesi çok fazla. Üç kelimelik cümleler kuruyor. Mesela “Anne, uykum geldi.”, “Baba işten gelecek” gibi gibi. Derdini çok güzel anlatıyor, bizi de çok iyi anlıyor.