Kızlar bugün 2. ay aşılarımız için sağlık ocağına gittik bacaktan olan 2 tanesini de yaptı. verem aşısı bu hafta gelmemiş onu haftaya yaparız dedi. Hepsi aynı gün olmuyor muydu dedim yoo farketmez 2 gün arayla bile olur dedi ama benim yine de kafama takıldı ben hepsi aynı gün yapılması gerek araya gün girmemesi gerek diye duymuştum bir yerden. Benim gibi günleri aralı yaptıran var mı bu aşıları?