Kızlar kızım grip diye post açmıştım ateşi yoktu ama dün gece sabaha karşı 38.5 ateşi çıktı kendim düşürdüm şu an ateşi yok. Eşim görevde yanımda kimse yok. Sizce acile goturmeli miydim ? _yada yine 38 civarlarında olursa götüreyim mi ? Biz nerdej bilelim diyen olur belki ama şu an herkes hasta hemen götürmek istemedim dolu hastaneler😔