ayrilbacim bn ıkı defa dogum yaptım, ıkısıde norml , ilkinde dıkışlerim cok gergındi, ikincide sanki hiç dkişim yokmuş gıbıydı, agrımda olmadı. Ama dıkkat etmk lazım gene tabı, bırde doktordan kaynaklımıdr bılmem , ıkıncı dogum da gecekten cok hafıftım, bıkac gün gülmek hapşrmak zorluyordu ama, 1 haftaybısey kalmadı hc , 20 günde erıdı dkşlerim..