Merhaba güzel anneler. Oğlum 16 aylık oldu ve memeye çok düşkün olmaya başladı. Gündüz sürekli emmek istiyor yemek yemek istemiyor. Gece de asla uyumuyor her saat uyanıyor ve yine emmek istiyor. 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama artık dayanacak gücüm kalmadı uykusuzluk ve yorgunluk artık halim yok. Emmeyince ağlıyor nasıl bırakacağız aynı durumda olup bırakmayı başarabilen var mı yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻