MinelMom21 Benim kızımda çok düşkündü emziğe. Bir gün parkta düşmüştü emzik. Eve gelince istedi. Düşmüş dedim çöpçü almış dedik ağladı etti ama o gün öyle uyudu. 10 gün falan her gün istedi. Bende ona emzik bebek olmuş sana uyku arkadaşı olarak gelecek dedim ve ona bebek aldım. Emzik bu bebek olmuş seninle uyuyacak artık dedim ve oyle alıştı. Unuttu. Zaman zaman istedi yine ama vermedim, mızmızlanarak uyudu. Böylece unuttu.