Bebeğim 3 aylık sağ kalçasın 57 derece kalça gelişim geriliği dedi doktor. Kalça yerine tam oturmamış 1 haftadır kalça ortezi kullanıyoruz ama bebeğim çok huysuz rahatsız ediyor. Doktor 1 ay kullanıp kontrole gelin dedi ama daha önce yaşayan var mı? İyileşti mi ne kadar sürdü? Yani 60 olması gerekirken 57 derece çıktı tek kalça acaba 1 aydan daha mı önce götürsem diyorum kızımın huzuru kalmadı hiç…