Haribo42 bence uyku tulumu hareketli bebekler için çok şart ve çok güzel bişey. Benim kızım çok hareketli, gece de sürekli döner. Üstünü örttüğümde ya açıyor ya da örttüğüm şeyi sağına soluna dolamış oluyor. Yorgan gibi ağır şeyler de örtemiyorum çünkü onu örtersem gece altına girer onun. 4. Ayından beri gece uyku tulumuyla yatırıyorum hiç de olumsuz birley ile karşılaşmadım ve gerçekten kafam rahat uyuyorum istediği kadar dönsün. Bence uyku tulumu seçiminde kaynaklı olumsuzluklar yaşamışsınız.