Neseimm maalesef eğer mobbing vs yok ise kendi isteğinizle çıktığınızda tazminat alamazsınız, ancak doğum izni bittiğinde 2 aylık yarım çalışma hakkınız var, maaşın yarısını işveren yarısını İŞKUR karşılıyor, ancak yarım çalışma hakkını kullandığınızda 2 şer saatlik sür iznini bi daha kullanamıyorsunuz, işverenler genelde yarım çalışma istemiyorlar zorluk çıkartırsa ancak hakkımı alamıyorum vs gibi bi sebepten belki alabilirsiniz