Kızlar bebeğim çok hasta doktora götürdüm kendi doktorum yoktu izinde başka bir doktora götürdüm allerset damla verdi 10 damla şeklinde günde 3 defa bebeğim 6.5 aylık sizce de bu miktar çok değil mi ya kullanan var mı aranızda ağır bi ilaç olduğunu biliyorum, fazla geldi sanki?