Slm kızlar ben aranızda yeniyim pazartsi günü 36+2 ikizlerime doğum yaptım.. Dikişlerim fena ağrıyor. Karnıma bişe bağlarsam tülbent falan, ağırlık azalcağı için ağrıda azalır diyolar. Sizler nasıl uyguladınız neler yaptınız. Bugün 4.günüm napmalıyım