Bende an itibari ile niyetlenmiş bulunmaktayım. Bugün kendime ders programı hazırlayacağım. Youtube dan videolar izleyerek çalışmayı düşünüyorum. Alanım lise matematik , zor bir süreç biliyorum ama denemekten bir şey kaybetmem aksine daha çok bilgi sahibi olacağımı düşünüyorum. Hem iş hem çocuk biraz zorlayacak ama ben zor seviyorum galiba 😁 Birbirimizi motive edebilirsek güzel olur bence 😌