Atak haftasında olabilir kuzum, 3. Ayda meme reddi oluyor sabır sabirrr, gecicek duşta emzir çok faydasını görmüştüm aç kalır korkusu yaşıyorsun şimdi sütünü sağıp kasık biberonla verebilirsin ama sakın normal biberonla verme biter emme işi tamamen 6 ay uğraştın emsin diye kitap yazayım bu konuda okunur o derece