Hanımlar çıldırmama ramak kaldı kızım kasımda 2 yaşına girecek sendroma mı girdi bilmiyorum hiçbirşey mutlu etmiyor sürekli vurma huyu var saçma sapan şeyler istiyor dediğini yapsam bile yine çığlık çığlığa ağlıyor gece uykusuna yatırmakta çok zorlanıyorum kıyameti koparıyor önceden böyle değildi siz nasıl başa çıktınız ne kadar süre daha böyle olacak dayanacak gücüm kalmadı