Kızlar bebeğim 7.5 aylık 3 aydır neredyse mama da kullanıyorum anne sütü ile birlikte aptmil mama gayet iydi kabız yapmıyordu yani hiç yasamdm ama şu 2 haftadr bebeğim kabız lavman yaptirsakda devamı gelmiyo mama da çok vermiyorum gün icinde 100ml anca sizce kızlar iyi gelen mama kabız yapmayan mama sonradan yapar mı yoksa yapmaz mı sorun başka bişey mi doktora götürdük gaz var karnında baya dedi ne yapacgimi şaşırdım lavman da yaptılar ama devamı gelmiyo yapmıyor huzursuz maflor damla da kullanıyorum